Free delivery on purchase over 500 RON

Politica de Returnări și Rambursări

Politica de Returnări și Rambursări

 

Prezenta Politică de Returnări și Rambursări descrie dreptul dumneavoastră de retragere și stabilește procedura de returnare ce trebuie urmată în cazul în care decideți să exercitați dreptul de retragere.

 

La PANTONECLO („noi”, „nouă”, „al nostru”), satisfacția clientului este prioritatea noastră principală. Dacă nu sunteți complet mulțumit de achiziția dumneavoastră, vă rugăm să ne informați.

Dacă ați primit:

• un produs greșit

• un produs deteriorat

• o comandă incompletă

trimiteți-ne o fotografie a produsului, a ambalajului și a etichetei coletului în termen de 48 de ore de la primirea comenzii.

 

Fotografia trebuie să demonstreze clar problema. Dacă problema nu poate fi identificată din fotografia trimisă, putem solicita mai multe dovezi.

Trimiteți fotografia ca dovadă prin:

 

• UTILIZATOR NEAUTENTIFICAT: https://pantoneclo.com/guest/return

• UTILIZATOR AUTENTIFICAT: prin panoul utilizatorului (autentificare → tabloul de bord → comenzi)

 

În cazul unor dificultăți tehnice cu sistemul integrat de returnări, trimiteți-ne fotografia prin e-mail la [email protected], indicând numărul comenzii, informațiile despre produs și cantitățile acestora, precum și datele de contact (nume, prenume, adresă, număr de telefon, e-mail) folosite pentru a plasa comanda produsului pe care doriți să-l returnați.

 

1. Dreptul de Retragere (Perioada de Reflecție)

 

Conform Directivei Europene privind Drepturile Consumatorilor (2011/83/UE), clienții au dreptul de a se retrage din achiziția lor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a oferi vreun motiv. Această perioadă este cunoscută sub denumirea de „perioada de reflecție”.

 

1.1 Cum să Exercitați Dreptul de Retragere:

 

Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați despre decizia dumneavoastră de a anula achiziția în termen de 14 zile. Puteți face acest lucru informându-ne despre dorința de a vă retrage din achiziție prin intermediul site-ului www.pantoneclo.ro (vedeți Returnare Utilizator Neautentificat și Returnare Utilizator Autentificat) sau, în cazul unor probleme tehnice cu sistemul de returnări, trimițând un e-mail cu numărul comenzii la [email protected], indicând clar produsele pentru care solicitați retragerea din achiziție.

 

În cazul în care trimiteți un e-mail, vă rugăm să rețineți că vom răspunde în termen de 2 zile lucrătoare. În perioadele de vârf (Black Friday, Cyber Monday, Crăciun sau alte evenimente similare), răspunsul poate fi întârziat.

 

Perioada de 14 zile începe de la ziua în care primiți bunurile.

 

După trimiterea cererii de retragere, vă rugăm să returnați produsul nemodificat, cu etichetele intacte și în ambalajul original în termen de 14 zile calendaristice de la notificare. Utilizați un serviciu de transport cu urmărire pentru a returna produsul, pentru a asigura livrarea în siguranță. Vă rugăm să păstrați dovada de expediere până când confirmăm primirea bunurilor returnate. În cazul în care pachetul cu produsele returnate se va pierde, vom rezolva cererea de retragere pe baza certificatului de expediere.

 

1.2 Excepții de la Dreptul de Retragere:

 

Dreptul de retragere nu se aplică anumitor articole, inclusiv dar fără a se limita la:

• bunuri realizate conform specificațiilor dumneavoastră sau clar personalizate (de exemplu, produse făcute pe comandă).

• bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienă, dacă au fost desigilate după livrare (de exemplu, lenjerie intimă, costume de baie).

 

2. Returnări

 

Dacă alegeți să vă retrageți din achiziția dumneavoastră în perioada de reflecție, trebuie să returnați produsele în termen de 14 zile de la data la care ne-ați notificat decizia de retragere. Vă rugăm să rețineți că nu putem accepta răspunderea pentru produsele returnate care nu au fost achiziționate prin intermediul companiei noastre. Dacă primim produse care nu au fost cumpărate de la noi, nu vom procesa cererea de retragere pentru acele produse.

 

În cazul în care astfel de produse sunt returnate din greșeală, clientul va fi responsabil pentru orice costuri asociate cu returnarea acestora. Vă recomandăm cu tărie să verificați detaliile achiziției și să vă asigurați că produsul în cauză a fost cumpărat de la compania noastră înainte de a iniția o returnare. Toate produsele care vor fi returnate la depozitul nostru și care nu au fost achiziționate de la compania noastră vor fi păstrate în depozit timp de o lună, după care produsele vor fi distruse.

 

2.1 Condiția Bunurilor Returnate:

 

Produsele trebuie returnate în starea lor originală, nepurtate, nespălate, cu toate etichetele atașate și în ambalajul original. Sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor rezultate din manipularea acestora dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lor.

 

2.2 Costurile de Expediere pentru Returnare:

 

Vă informăm că costul returnării produselor este responsabilitatea clientului, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Nu acoperim costurile de expediere pentru produsele nedorite (de exemplu, dacă nu vă place potrivirea/apariția/culoarea) și clientul va trebui să plătească cheltuielile de transport aferente.

 

Pentru a returna produsul, folosiți un serviciu de transport cu urmărire pentru a asigura livrarea în siguranță. Vă rugăm să păstrați dovada de expediere până când confirmăm primirea bunurilor returnate. În cazul în care pachetul cu produsele returnate se va pierde, vom rezolva cererea de retragere pe baza certificatului de expediere.

 

2.3 Returnări - Oferte Speciale/Seturi Promoționale

 

Vă informăm că, în cazul în care un produs a fost achiziționat la un preț redus, orice rambursare sau vouchere emise vor fi bazate pe suma finală plătită, nu pe prețul original al produsului. Aceasta se aplică tuturor promoțiilor, vânzărilor și reducerilor oferite la momentul achiziției. O rambursare sau un voucher vor fi emise doar în cazul în care întreaga ofertă de tip set/pachet sau toate produsele unui set vor fi returnate. Rambursările/voucherele pentru o ofertă de tip set parțial returnată nu vor fi posibile. În cazul în care returnați doar o parte dintr-un set promoțional, vă vom contacta pentru a vă solicita returnarea produselor lipsă care fac parte din oferta respectivă pentru a asigura o soluționare pozitivă a cererii de rambursare/voucher.

 

Înlocuirea unui produs dintr-o ofertă de tip set este posibilă cu condiția ca produsul să fie returnat în stare nemodificată (cu toate etichetele intacte, în ambalajul original, nespălat etc.). Vă rugăm să rețineți că este posibilă doar înlocuirea unui produs cu același produs, dar cu altă mărime sau culoare sau ambele.

 

3. Înlocuiri & Vouchere & Rambursări

 

După ce primim produsele returnate, le vom inspecta pentru a ne asigura că îndeplinesc condițiile menționate mai sus. După aprobare, vom procesa returnarea conform solicitării dumneavoastră (înlocuire/emisiune voucher/rambursare). Veți fi informat despre rezolvarea reclamației în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate.

 

3.1 Înlocuirea cu același produs:

 

Urmați procedura de returnare descrisă în secțiunea Dreptul de Retragere. Asigurați-vă că specificați culoarea/mărimea dorită pentru înlocuirea produsului returnat. În cazul în care înlocuirea produsului trebuie livrată la o altă adresă, specificați adresa respectivă. La sosirea produsului(returnat), toate produsele vor fi inspectate pentru a stabili dacă îndeplinesc criteriile necesare pentru o soluționare pozitivă a returnării. Pe baza acestora, vă vom informa despre rezolvarea reclamației și vă vom trimite produsul de înlocuire în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate.

 

3.2 Înlocuirea cu alt produs:

 

Urmați procedura de returnare descrisă în secțiunea Dreptul de Retragere. Specificați produsul/produsele pe care doriți să le returnați și cantitățile fiecăruia (dacă doriți să returnați mai multe produse). La sosirea produselor returnate, toate produsele vor fi inspectate pentru a stabili dacă îndeplinesc criteriile necesare pentru o soluționare pozitivă a returnării. Pe baza acestora, vă vom informa despre rezolvarea reclamației și vă vom emite un voucher în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate, pe care îl veți putea folosi pentru a achiziționa produsele dorite. Voucherul va fi emis în termen de 3 zile lucrătoare, echivalentul valorii sumei rambursate. Voucherul poate fi utilizat la următoarea achiziție și va fi valabil pentru o singură utilizare. Prețul produsului ales pentru înlocuire trebuie să fie același sau mai mare decât valoarea menționată pe voucher. Orice sumă rămasă nu va fi rambursată sau transferată la următoarea achiziție.

 

3.3 Rambursare:

 

Urmați procedura de returnare descrisă în secțiunea Dreptul de Retragere. Specificați produsul/produsele pe care doriți să le returnați și cantitățile fiecăruia (dacă doriți să returnați mai multe produse).

 

Înainte de a trimite cererea de rambursare, specificați metoda de plată folosită pentru achiziționarea comenzii pe care doriți să o returnați. În cazul plății la livrare, furnizați un IBAN valid împreună cu numele, prenumele și adresa oficială a titularului contului bancar al cărui IBAN este trimis.

 

Vă informăm că:

• rambursările vor fi efectuate folosind aceeași metodă de plată utilizată pentru tranzacția originală;

• în cazul în care bunurile returnate prezintă semne de utilizare sau deteriorare, este posibil să reducem suma rambursării pentru a acoperi valoarea diminuată a bunurilor.

 

Garanția de Calitate pe 100 de Zile

 

La PANTONECLO, suntem dedicați să vă oferim haine de cea mai înaltă calitate în care să aveți încredere și pe care să le iubiți. De aceea, suntem încântați să vă oferim Garanția noastră exclusivă de Calitate pe 100 de Zile.

 

Ce înseamnă acest lucru pentru dumneavoastră?

 

Garanția de Calitate pe 100 de Zile este o dovadă a încrederii pe care o avem în produsele noastre. Această politică asigură faptul că fiecare articol achiziționat de la noi îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate, durabilitate și confort. Iată cum funcționează:

1. Asigurarea Calității: Produsele noastre sunt realizate cu cele mai bune materiale și trec prin verificări riguroase de calitate înainte de a ajunge la dumneavoastră. Ne susținem calitatea produselor și credem că vor îndeplini așteptările dumneavoastră.

2. Spălare și Utilizare: Înțelegem că adevăratul test al hainelor este cum se comportă pe termen lung. Garanția noastră de Calitate pe 100 de Zile acoperă orice probleme legate de spălare și utilizare. Dacă întâmpinați probleme cu calitatea sau durabilitatea hainelor noastre în termen de 100 de zile de la achiziție, vă asigurăm că vom rezolva această problemă.

3. Returnări Fără Griji: Dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de calitatea achiziției, returnați produsul în termen de 100 de zile pentru o rambursare completă sau înlocuire. Politica noastră individuală de returnare rămâne valabilă, asigurând o procedură de returnare simplă și convenabilă.

 

Cum să faceți o returnare:

 

1. Inițiați Returnarea: Vizitați pagina noastră de returnări și urmați pașii simpli pentru a iniția returnarea.

2. Ambalați și Expediți: Ambalați produsul în siguranță și utilizați eticheta de expediere furnizată pentru a-l trimite înapoi la noi.

3. Primește Rambursarea sau Înlocuirea: După ce primim produsul returnat, vom procesa rambursarea sau înlocuirea rapid.

 

De ce să alegeți Garanția de Calitate pe 100 de Zile?

 

• Liniște sufletească: Cumpărați cu încredere știind că achiziția dumneavoastră este protejată timp de 100 de zile.

• Angajament față de calitate: Suntem dedicați să oferim haine care rezistă testului timpului, spălare după spălare.

• Orientare către client: Satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Suntem aici pentru a ne asigura că iubiți fiecare piesă pe care o dețineți de la PANTONECLO.

 

Vă mulțumim că ați ales PANTONECLO! Așteptăm cu nerăbdare să vă oferim îmbrăcăminte de excepție și o experiență de cumpărături deosebită.

Subscribe to our Newsletter

We handpick the very best deals, trends and products news making sure you never miss a thing

Follow Us

PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.